heidioppad.reismee.nl

Hier mogen de kerstcadeautjes heen!

Het is vandaag voor jullie Sinterklaas, veel plezier met het ontvangen van gedichten, cadeautjes en lekker snoepgoed, wat ik allemaal moet missen! Als je nou wat over hebt en je wilt een arme reiziger in Canada wat toesturen, mag je het als volgt adresseren:

Heidi Bartelds

P.O. Box 1353

Banff, Alberta, T1L 1B3

Canada

Overigens zijn gewoon kerstkaartjes en dergelijke ook zeker welkom ;)

Tenslotte zal ik nog even mijn nieuwe Skype-tijden publiceren, die zijn helaas beperkt tot het weekend: zaterdag en zondag, variërend in tijd tussen (voor jullie) 18.00 uur en 0.00 uur. Op speciaal verzoek ben ik eventueel bereid doordeweeks vroeg op te staan: verzoeken hiervoor graag minimaal 8 uur voor aanvangstijd van het gesprek opsturen en met duidelijke uitleg waarom. Je krijgt dan per sms bevestiging of het bezoek wordt goedgekeurd :P.

Lieve mensen, hartstikke bedankt voor alle leuke berichtjes die jullie tot nu toe achterlaten op deze pagina, ga vooral zo door en beloon jezelf er vandaag maar eens voor met een lekkere chocoladeletter, een dik stuk marsepijn of een handvol truffelpepernoten (lekker!). Lijnen doen we morgen weer.

Reacties

Reacties

Ammy

Heidie, ik val er helemaal stil van....
Wat een tips!
Nog veel plezier en succes in je nieuwe baan!

Jen

Hehe, ik heb me wel iets vaker dan alleen op 5 december beloond met pepernoten, marsepein en gevulde speculaas.. Enfin, fijn om je adres en telnummer te hebben!
Dikke knuffel, x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active